HTML

2010.01.04. 00:53 GusztaBlogger

Üdv!

Elkezdek egy blogot mert úgy érzem kell. Persze ez csak egy a millió közül, de ha már egy ember olvassa, akkor megérte.

Ma úgydöntöttem, hogy időben lefekszem, még 23:00 előtt... Nem sikerült, 0:47 van. Ma 07:00-ra be kell érnem a suliba, és egy matek TZ-t alkotnom. Remek lesz, nagyon várom. Természetesen a szünetben semmit sem tanultam, de ki az aki így tesz (?) inkább aludtam, buliztam, csajoztam. Hát ja ez van. Eddig minden szünetem úgy telt, hogy pörögtem, mint a rotációs majom, ez most nem. Ettem, ittal, aludtam nagyrészt. Persze Szilveszterkor egy hatalmas partyt csaptunk a haverokkal, még a csapból is alkohol folyt. Nem vagyok iszákos ember, de egyszer úgyvélem belefér. Nem tudok sokal többet pötyögni a szünetemről, egyszerűen nem történt semmi, de még átgondolom. Most azon agyalok, hogy hogy a fenébe fogok felkelni 06:00-kor... a jövő zenéje.

Peace:)

Szólj hozzá!

Címkék: énblog gondolatok


A bejegyzés trackback címe:

https://guszta.blog.hu/api/trackback/id/tr581643945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása